FO i høring på Stortinget om opprettelse av NAV-ombud
Publisert 3 mars, 2020
FO har gitt innspill til arbeids- og sosialkomiteen på Stortinget om opprettelse av et NAV-ombud.
Her kan du se høringen FO deltok i. FO er første organisasjon ut.
Her kan du lese FOs innspill.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
