FO i høring på Stortinget om opprettelse av NAV-ombud
Publisert 3 mars, 2020
FO har gitt innspill til arbeids- og sosialkomiteen på Stortinget om opprettelse av et NAV-ombud.
Her kan du se høringen FO deltok i. FO er første organisasjon ut.
Her kan du lese FOs innspill.
Flere saker

Hovedoppgjøret med NHO er i gang
Reallønnsvekst og forskuttering av pleiepenger er blant de viktigste kravene når FO og Fagforbundet forhandler […]

Ny tariffavtale for KA
19. juni ble det enighet mellom KA og organisasjonene om revidert hovedtariffavtale for KA organisasjonsavtalen. FO og Fagforbundet har forhandlet fram […]
