FOs innspill til barne- og familieministeren om koronaepidemien
Publisert 12 mai, 2020
FO var invitert til barne- og familieminister Kjell Ingolf Ropstad den 11. mai for å snakke om effekten av innførte tiltak knyttet til koronaepidemien.
Les innspillet til ministeren her.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
