Julebord for seniorgruppa i Vestfold
Julebordet ble gjennomført med 40 deltagere på tollboden spiseri i Tønsberg. Vi hadde besøk av to fløytister fra Holmestrand og Sande kulturskole som åpnet selskapet med en konsert.

Hovedretten bestod av en juletallerken med dessert, hvoretter Sandefjord ukulele-forening gjennomførte en ukulele-konsert.

Høydepunktet var markeringen av 30 og 40 års jubilantene. 13 personer totalt.


Kvelden ble avsluttet med kake og kaffe. En svært vellykket kveld, hvor det ble gitt uttrykk for at etter nyttår, ønsker vi å komme igang med faste samlinger.

Flere saker

Ny tariffavtale for KA
19. juni ble det enighet mellom KA og organisasjonene om revidert hovedtariffavtale for KA organisasjonsavtalen. FO og Fagforbundet har forhandlet fram […]

FO om Helsepersonellplan 2040
Meldingen tar utgangspunkt i at Norge står overfor en helsepersonellkrise, og inneholder mange konkrete tiltak for […]
