Møte med SV Telemark.
Publisert 26 september, 2022
Telemark SV ba om møte med FO Vestfold og Telemark.

På bildet er Ådne Naper fra SV, og hele AU i FO Vestfold og Telemark, dvs Vidar Byholt, Linda Pettersen, Monica H. Fjeld og Torunn B. Steinsholt
Noen politikere må vi invitere inn i samarbeid, andre politikere tar selv initiativ til kontakt og møter. Ådne Naper fra SV Telemark er et godt eksempel på det siste. I dag har vi som fagforening og profesjonsforbund fått anledning til å diskutere og komme med innspill på viktige saker på fylkesplan.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
