2. streikeuttak i KS
Publisert 27 mai, 2025
Tirsdag 27. mai varslet LO Kommune om opptrapping av en eventuell streik i KS-området. I tillegg til de 301 FO-medlemmene som det ble varslet om i første streikeuttak, varsler FO uttak av ytterligere 405 medlemmer.

Til sammen kan FO ha 706 medlemmer i streik fra morgenen 3. juni dersom meglingen som foregår i dag – og som har frist ved midnatt – ikke fører fram.
Alle som blir berørt av en eventuell streik, vil bli varslet særskilt om dette.
Flere saker

77 dager mot hat – FO støtter kampen
Det er femten år siden terrorangrepene i regjeringskvartalet og på Utøya tok 77 menneskeliv og […]

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]
