FO trenger innspill fra NAV-ansatte
(Foto: snl.no)
NAV har bedt Fellesorganisasjonen (FO) svare på fire spørsmål. For å kunne gi utfyllende tilbakemelding, er vi avhengig av å få råd fra dere som til daglig jobber i feltet. Setter du av noen minutter og svarer på følgende spørsmål, er du med i trekningen av en overraskelse fra FO :
-
Hva er de viktigste kriteriene for et løsningsdyktig og myndig NAV-kontor?
-
Hvordan kan vi lære mer av brukerne?
-
Hva er de viktigste endringene som skal til for at vi skal lykkes?
-
Hvordan kan ulike NAV-kontorer lære av hverandre?
Svarene på spørsmålene sendes til: allis.aresdatter@fo.no innen 22.09.2016.
Tusen takk for ditt bidrag!
Flere saker

Fagartikkel: Oppsigelse
Vi har et sterkt stillingsvern i Norge, og det skal mye til før en arbeidstaker […]

Fagartikkel: Prøvetid og oppsigelse i prøvetiden
I prøvetid er man fast ansatt, men terskelen for å si opp den ansatte er […]

Fagartikkel: Egen oppsigelse
Hva bør du tenke på hvis du skal si opp et arbeidsforhold? I utgangspunktet stilles […]