FO har gitt innspill til fremtidig regional struktur i Arbeids- og tjenestelinjen i NAV
Publisert 3 mai, 2017
FO vektlegger blant annet at det er positivt og nødvendig at ressurser i NAV prioriteres til brukernære tjenester på NAV-kontorene.
Det er nødvendig at NAV-kontorene ikke sentraliseres og fjernes fra lokalsamfunnene. FO ønsker en utvikling med mer ressurser ut til NAV-kontorene som igjen kan føre til mer og bedre oppfølging og derav bedre resultater for brukeren og for etaten.
Du kan lese hele høringssvaret her
Flere saker

Fagartikkel: Oppsigelse
Vi har et sterkt stillingsvern i Norge, og det skal mye til før en arbeidstaker […]

Fagartikkel: Prøvetid og oppsigelse i prøvetiden
I prøvetid er man fast ansatt, men terskelen for å si opp den ansatte er […]

Fagartikkel: Egen oppsigelse
Hva bør du tenke på hvis du skal si opp et arbeidsforhold? I utgangspunktet stilles […]