Statsoppgjøret: Meklingen fortsetter på overtid
Publisert 24 mai, 2018
Kl. 05.20: Partene i tariffoppgjøret i staten forhandler nå på overtid. Det betyr at medlemmer som er tatt ut i en eventuell konflikt, skal gå på jobb som vanlig, inntil annen beskjed blir gitt.
Fristen for å komme til enighet var onsdag 23. mai kl 24:00.
Meklingen har fortsatt på overtid og fortsetter nå i morgentimene. Vi kommer tilbake med mer informasjon så snart det kommer en avklaring.
Les mer om meklingsinnspurten her.
Flere saker

Ny tariffavtale for KA
19. juni ble det enighet mellom KA og organisasjonene om revidert hovedtariffavtale for KA organisasjonsavtalen. FO og Fagforbundet har forhandlet fram […]

FO om Helsepersonellplan 2040
Meldingen tar utgangspunkt i at Norge står overfor en helsepersonellkrise, og inneholder mange konkrete tiltak for […]
