Innspill til arbeidsgruppen for et myndig og løsningsdyktig NAV-kontor.
Publisert 5 desember, 2016
FO har gitt innspill til arbeidsgruppen for et myndig og løsningsdyktig NAV-kontor. Innspillene er basert på spørsmålene: – Hva er de viktigste kriteriene for et løsningsdyktig og myndig NAV-kontor? – Hvordan kan vi lære mer av brukerne? – Hva er de viktigste endringene som skal til for at vi skal lykkes?, og – Hvordan kan vi lære av hverandre?
Innspillet finner du her
Flere saker

Ansatte i helseforetakene får lønnsøkning
Område 10 omfatter helseforetak med sykehusdrift og område 13 er sykehus med driftsavtale. Spekter og […]

Her er FOs reaksjoner på revidert nasjonalbudsjett
– Dette budsjettet utløser store kutt i det statlige barnevernet, mens de private får over […]

Forhandlingsstart i helseforetakene
I dag klokka 10 startet de såkalte A2-forhandlingene for ansatte i Spekter Helse. Disse forhandlingene […]