Medlemsmøte Midt-Telemark
Publisert 19 juni, 2022
Medlemsmøte i FO Midt-Telemark 1.6.22
Hovedtillitsvalgt Jostein Fosse hadde invitert ny leder Torunn og ny nestleder Monica til medlemsmøte/sommeravslutning på Pizzafjoset i Bø. Veldig trivelig å møte engasjerte medlemmer som innbød til gode diskusjoner om lønnsoppgjør, medbestemmelse, omorganisering, rekruttering av våre profesjoner til arbeid i kommunen osv.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
