SENIORGRUPPA STARTER OPP IGJEN!
VESTFOLD:
Tirsdag 15. mars klokka 12.00 – 14.00 starter vi opp i Vestfold. Vi møtes til kaffe og noe å tygge på, på Stokke bygdetun, bokmoa, i «bryggerhuset». Foruten kaffe og mat vil Turid Berg komme og gi oss et innblikk i og bevissgjøring om temaet «FREMTIDSFULLMAKT».
Stokke Bygdetun, blir vårt faste sted denne våren, hver tredje tirsdag i mnd. kl.12.00 – 14.00. Sett derfor av følgende datoer:
15.03 Stokke bygdetun Fremtidsfullmakt med Turid Berg
19.04 Stokke bygdetun
24.05 Stokke bygdetun
14.06 Stokke bygdetun. Fellessamlig/sommeravslutning Vestfold og
TELEMARK:
Telemark tar sikte på å starte igjen onsdag 06.04.22. Nærmere info om sted og tidspunkt vil komme senere. Sett derfor av følgende datoer:
06.04: FO kontoret, Porsgrunn
04.05: FO kontoret Porsgrunn
14.06 Stokke bygdetun. Fellessamlig/sommeravslutning Vestfold og Telemark
Vi vil sende ut mail, legge ut på facebook og hjemmesiden vår info om arrangementene. Følg derfor med og sett av datoene. Vi har mye å ta igjen, så her er det bare å stå på.
Leif Johnsen
Leder seniorgruppa.
Flere saker

Ny tariffavtale for KA
19. juni ble det enighet mellom KA og organisasjonene om revidert hovedtariffavtale for KA organisasjonsavtalen. FO og Fagforbundet har forhandlet fram […]

FO om Helsepersonellplan 2040
Meldingen tar utgangspunkt i at Norge står overfor en helsepersonellkrise, og inneholder mange konkrete tiltak for […]
