Det mekles på overtid i Oslo kommune
Publisert 23 mai, 2024
Kl. 24 natt til fredag 24. mai gikk meglingsfristen for lønnsoppgjøret i Oslo kommune ut. Partene fortsetter meglingen på overtid.

– Det er vanskelig å si om vi kommer i mål. Det er forhandlinger, tautrekking og leting etter løsninger, sier mekler Geir Engebretsen til NRK.
Lisbeth Norshus er forhandlingsleder for FO i Oslo Kommune. https://www.fo.no/nyhetsarkiv/brudd-i-oslo-kommune
LES MER: Alt om lønnsoppgjøret 2024
FÅ SVAR: Her finner du spørsmål og svar om lønn og tariff
Lurer du på hva som gjelder for deg? Ta kontakt med din lokale tillitsvalgte eller avdelingen din.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
