Det mekles på overtid i Oslo kommune
Publisert 23 mai, 2024
Kl. 24 natt til fredag 24. mai gikk meglingsfristen for lønnsoppgjøret i Oslo kommune ut. Partene fortsetter meglingen på overtid.

– Det er vanskelig å si om vi kommer i mål. Det er forhandlinger, tautrekking og leting etter løsninger, sier mekler Geir Engebretsen til NRK.
Lisbeth Norshus er forhandlingsleder for FO i Oslo Kommune. https://www.fo.no/nyhetsarkiv/brudd-i-oslo-kommune
LES MER: Alt om lønnsoppgjøret 2024
FÅ SVAR: Her finner du spørsmål og svar om lønn og tariff
Lurer du på hva som gjelder for deg? Ta kontakt med din lokale tillitsvalgte eller avdelingen din.
Flere saker

Ny tariffavtale for KA
19. juni ble det enighet mellom KA og organisasjonene om revidert hovedtariffavtale for KA organisasjonsavtalen. FO og Fagforbundet har forhandlet fram […]

FO om Helsepersonellplan 2040
Meldingen tar utgangspunkt i at Norge står overfor en helsepersonellkrise, og inneholder mange konkrete tiltak for […]
