FO trenger innspill fra NAV-ansatte

(Foto: snl.no)
NAV har bedt Fellesorganisasjonen (FO) svare på fire spørsmål. For å kunne gi utfyllende tilbakemelding, er vi avhengig av å få råd fra dere som til daglig jobber i feltet. Setter du av noen minutter og svarer på følgende spørsmål, er du med i trekningen av en overraskelse fra FO :
-
Hva er de viktigste kriteriene for et løsningsdyktig og myndig NAV-kontor?
-
Hvordan kan vi lære mer av brukerne?
-
Hva er de viktigste endringene som skal til for at vi skal lykkes?
-
Hvordan kan ulike NAV-kontorer lære av hverandre?
Svarene på spørsmålene sendes til: allis.aresdatter@fo.no innen 22.09.2016.
Tusen takk for ditt bidrag!
Flere saker

Seier i Arbeidsretten: Får full lønn ved sykdom på planlagte turer
Pasienter, brukere og elever med behov for tilrettelegging kan ha krav på følge ved overnattingsturer, […]

Hovedavtalen i staten forlenges
Hovedavtalen er selve “grunnloven” i staten. Den regulerer medbestemmelse på alle nivåer, og har som […]

Ny portal for tillitsvalgte
Du får bedre oversikt, mer effektive arbeidsprosesser og tryggere tilgangsstyring. For å gjøre overgangen enkel […]