Innspill om overføring av ansvar for habiliteringstjenester
Publisert 29 mai, 2015
FO har sendt innspill til Kommunal- og forvaltningskomiteen om forslag til overføring av ansvar for habiliteringstjenester i spesialisthelsetjenesten. Komiteen skal komme med sin innstilling til st.meld. 14 om kommunereformen i juni.
FO er bekymret for forslaget om å overføre habiliteringstjenester i spesialisthelsetjenesten til kommuner fordi det kan føre til svekket rettsikkerhet for personer med utviklingshemning.
Les hele FOs innspill her.
Saken kan du følge på Stortingets sider.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
