Landsmøtet er avsluttet
– Det har vært gode dager preget av debatt, diskusjon og politikkutvikling. Nå har vi en plattform å jobbe med de neste fire årene, sier FO-leder Mimmi Kvisvik.
Les i Fontene: Dette bestemte FOs landsmøte
– Jeg vil benytte anledningen til å takke alle delegatene for innsatsen, for gode debatter og konstruktiv meningsbryting, sier hun.
Kvisvik takker også dirigentene som har ledet landsmøtet, og de ansatte ved forbundskontoret som har stått for det praktiske ved arrangementet.
Se bildene, filmene og opptak av hele landsmøtet her: fo.no/lm
Flere saker

77 dager mot hat – FO støtter kampen
Det er femten år siden terrorangrepene i regjeringskvartalet og på Utøya tok 77 menneskeliv og […]

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]
