Meld deg på LOs utdanningskonferanse 8.-9. september

LO leverer i år et spennende program på sin årlige utdanningskonferanse på Sørmarka kurs- og konferansesenter. Kunnskapsminister Borten Moe blir sammen med fiskeridepartementet og kommunal- og moderniseringsdepartementet skal utfordres på det grønne skiftet.
LO lover et faglig spennende og engasjerende program for deg som er opptatt av utdannings- og kompetansepolitikk. Enten du er medlem eller tillitsvalgt eller jobber et annet sted er konferansen åpen for deg. Konferansen samler interesserte fra mange ulike organisasjoner, bedrifter og virksomheter!
Du kan lese mer om LOs utdanningskonferanse her eller gå direkte til påmelding.
Meld deg på her.
Flere saker

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]

Ny leder i FO-studentene
– Jeg stortrives med valget mitt om å bli vernepleier, sier Abrahamsen.Abrahamsen ble med i […]
