Marit S. Isaksen i FO-ledelsen stilte NAV-direktør til veggs om AAP på NRK Dagsnytt 18
Publisert 30 august, 2019
Lederen for profesjonsrådet for vernepleiere i FO deltok på NRKs populære debattprogram i går. Se hva hun sa her.

– Veldig mange av våre medlemmer opplever den nye ordningen som brutal og urettferdig, sa Isaksen til arbeids- og tjenestedirektør i NAV, Kjell Hugvik.
Les også: – Nei, AAP-mottakere får ikke bedre oppfølging i dag
Se uttalelsen fra FOs landsstyre: Regjeringen må reversere kuttene i arbeidsavklaringspenger
Flere saker

Ny tariffavtale for KA
19. juni ble det enighet mellom KA og organisasjonene om revidert hovedtariffavtale for KA organisasjonsavtalen. FO og Fagforbundet har forhandlet fram […]

FO om Helsepersonellplan 2040
Meldingen tar utgangspunkt i at Norge står overfor en helsepersonellkrise, og inneholder mange konkrete tiltak for […]
