Nestleder i FO trekker seg
Tone Faugli ble valgt som nestleder i FO våren 2013, og ble gjenvalgt på Kongressen i mars i fjor. I sin begrunnelse for å trekke seg opplyser Faugli at hun ikke kunne si nei til tilbudet fra Fagforbundet. Hun opplyser også at en fast ansettelse med regulerte arbeidsforhold vil minske belastningen på familien sin.
– Allerede i dag har vi informert leder i valgkomiteen og anmodet om at de påtar seg oppgaven med å supplere Arbeidsutvalget, opplyser Kvisvik. – Blant alle de dyktige medlemmene og tillitsvalgte er jeg sikker på at vi finner en ny nestleder snart, avslutter hun.
Flere saker

77 dager mot hat – FO støtter kampen
Det er femten år siden terrorangrepene i regjeringskvartalet og på Utøya tok 77 menneskeliv og […]

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]
