Nestleder i FO trekker seg
Tone Faugli ble valgt som nestleder i FO våren 2013, og ble gjenvalgt på Kongressen i mars i fjor. I sin begrunnelse for å trekke seg opplyser Faugli at hun ikke kunne si nei til tilbudet fra Fagforbundet. Hun opplyser også at en fast ansettelse med regulerte arbeidsforhold vil minske belastningen på familien sin.
– Allerede i dag har vi informert leder i valgkomiteen og anmodet om at de påtar seg oppgaven med å supplere Arbeidsutvalget, opplyser Kvisvik. – Blant alle de dyktige medlemmene og tillitsvalgte er jeg sikker på at vi finner en ny nestleder snart, avslutter hun.
Flere saker

FO om Helsepersonellplan 2040
Meldingen tar utgangspunkt i at Norge står overfor en helsepersonellkrise, og inneholder mange konkrete tiltak for […]

Enighet i Virke-forhandlingene 2026
I tre dager har FO forhandlet om lønns- og arbeidsbestemmelsene for sosialarbeidere i frivillig sektor. […]
