Streiken er over

Etter fire dager med streik fikk de ansatte innfridd kravet om en tariffavtale. Oslo Regnskapskontor har meldt seg inn i arbeidsgiverorganisasjonen NHO. Det betyr at tariffavtalen vil bli undertegnet. Både ansatte og arbeidsgiver er fornøyd med resultatet og ser frem til å starte opp den daglige driften av regnskapskontoret igjen.
– FO gratulerer Oslo regnskapskontor med tariffavtalen. Rettigheter i arbeidslivet må forsvares og dette viser at vi står sterke sammen, sier FO-leder Mimmi Kvisvik.
LES MER: Streiken ved Oslo Regnskapskontor er over – tariffavtalen er i boks
Flere saker

77 dager mot hat – FO støtter kampen
Det er femten år siden terrorangrepene i regjeringskvartalet og på Utøya tok 77 menneskeliv og […]

Skolefravær er et alvorlig problem
Fravær fra skolen er en stor utfordring. Konsekvensene er alvorlige for enkeltelever og storsamfunnet. Målet […]
